نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 ماه و 29 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

تسلیت

1400/6/22 22:57
130 بازدید
اشتراک گذاری

از اول هفته خبر های بعد میاد اولین خبر این بود که پدر من گفتم توی یه خیریه بعضی موقع ها شرکت می کنه آقایی که مسعول خیریه بود همسرش کرونا داشت و فوت کرد😭😭😭و بابای دوست خودم هم کرونا داشت و فوت کرد و دوستم هم ۱۲ سالش بود 😭😭😭لطفاً برای هر دونفر هم به نیت اینکه به خدا به خانواده هاشون صبر بده و روح کسانی که فوت کرده شاد باشد۱۴ صلوات واگه آیه  الکرسی بلد هستید یه آیه الکرسی بفرستید. ولی اگه آیه الکرسی بلد نیستید۱۴ صلوات رو بفرستید.  

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

SujinSujin
22 شهریور 00 23:11
خدا رحمتشون کنه🖤
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
❤️خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه ❤️