نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 ماه و 4 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

گفتنیو من

1400/7/1 19:27
79 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلمنگولی های من بدون هیچ توضیحی بریم سر اصل مطلب  داخل بخش پیوند ها توی وبلاگ من یکی از پیوند ها نوشته نازنین فاطمه او گفتنیو منه یعنی اگه روی اون کلیک کنید میتونید با من صحبت کنید خب دیگه همین  فلا خداحافظ گلمنگولی ها

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 مهر 00 20:20
سلام لطفا به پست جديدم سر بزنين مرسی^_^❤️
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
حتما سر زدم  همین الان