نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 3 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

سلام

1402/7/9 13:00
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم خب بله من سرما خوردم😐

و همین دیروز امتحان ریاضی داشتمممم

اخه نمیدونم کدوم معلمی میاد هفته اول سال امتحان بگیره، خدایی کی میاد امتحان بگیرههههه؟ 

خب بگذریم 🥲

خب شماها چه خبر؟ 

راستی بچه ها چیزی شده؟

چون هیچکدومتون دیگه نمیایین اینجا؟:(

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
9 مهر 02 13:10
منم سرما خوردم خواهر. منم. همدردیم
والا من هستم. بقیه هم هستنااا من باهاشون حرف زدم انی چند روزه
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
همه باهم سرما خوردیم😂

9 مهر 02 14:30
منم سرماخوردم🤧