نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 16 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

اولین روز از اولین بهار من

1392/1/6 20:11
498 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنین مامان و بابا امروز اولین بهار زندگیش رو تجربه کرد و هدیه های قشنگی از مامان بزرگها و بابا بزرگهاش گرفتهلبخند

همچنان کلماتی مثل "دوقد دوقد" و "قاقون" و"اب""نی نی" رو زیاد تکرار میکنه و هروقت ذوق میکنه میگه "نانا"سوالخیلی اب بازی رو دوست داره و عاشق بیرون رفتن که به همه محیط اطراف و به خصوص بچه ها عکس العمل زیاد نشون بده.فکر کنم تا چند وقت دیگه چهار دست و پا راه بیافته و به باریگوشیش کمک زیادی بکنه.البته تمام اعمال بالا باید در حضور مامان انجام بشه چون میترسه من فرار کنم حتی وقت بازی و نشستن و خوابقلب

الهی همه نی نی ها در پناه امام زمان (عج) اونی بشند که خدا می خواد. یه عالمه حرف دارم اما خصوصی من و خودت که اگه بزرگ شدی انشاالله فقط فقط مادرانه هام رو به دختر نازم بگمفرشته

فقط بدون که من باید تا بی نهایت ممنون خدایی  باشم که به من پدر و مادری داد که دوست داشتن رو ازشون یاد گرفتم و مردی که تو مطمئنا بعدها یقین داری بهترین همسر و پدر دنیاست .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محراب و مليكا
5 مرداد 92 10:01
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
محراب و مليكا
6 مرداد 92 10:40
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
ساراکوچولو
9 مرداد 92 14:57
تولدت فرزندتون مبارک-امروز روز تولددخترمنم هست ...چه جالبه بچه های ما توی یک روز به دنیا اومدن..سری به وب ما هم بزنید...اتفاقا دختر منم تازه یک دندون درآورده