نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 15 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

عکس های نازنین فاطمه

1391/11/18 23:32
4,017 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس از نازنین فاطمه روز اولی که به دنیا آمد.

                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آزی
10 مرداد 91 21:59
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
به عشق ابالفضل
14 مرداد 91 13:54
خدانگهش داره براتون زیر سایه سار خانم فاطمه ی زهرا انشاالله
رستا
23 تیر 00 22:13
آخی نازی من خودم عاشق اسم نازنین فاطمه هستم.می خوام اگر روزی ازدواج کردم.سه قل دختر به دنیابیارم.اسم یکی رو وستارواسم خودم بذارم.ارون دوتا دیگه رونازنین زهراونازنین فاطمه بذارم.فعلا18سالمه تا22سالم شد می خوام مادرشم.فعلا میخوام فوق لیسانس دکتراروبگیرم.
خوب خوب از حق نگذریم واقعازیباست😍😙خدانگهش داره واسه خانواداش👪👪آمین یارب العامین🙏🙏
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
سلام ممنونم امید وارم به همه آرزو هاتون برسید پیامتون خیلی زیبا بود