نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 19 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

لوکا

1400/11/21 20:14
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام خب بچه ها من وقتی تکالیفم رو انجام میدم مامانم اجازه میده انیمیشن  ببینم خب امروز اومدم لوکا رو بهتون معرفی کنم  خیلی جذابه من و داداشم که خیلی دوست داشتیم😍😍😆😆😅😅😇😇

و اینکه لوکا فیلم سینماییه و فعلا لوکا1 اومده لوکا2 فقط 6 دقیقه هست هنوز کاملش نیومده

حالا کی لوکا رو دیده؟

 اگه دیدید دوست داشتید یا نه؟

اگه ندید من بهتون پیشنهاد میکنم ببینید جذابه من دوست داشتم البته هر کسی سلیقه ای داره شاید یکی مثل من دوست داشته باشه شاید هم یکی دوست نداشته باشه

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آبجی مهناآبجی مهنا
24 بهمن 00 8:09
من دیدم خیلی قشنگ بود 👌🏻 نازنین فاطمه جون   بهت پیشنهاد می کنم اگر سینمایی روح و سیینمایی افسوس رو ندیدی ببینی خیلی قشنگن
سایهسایه
1 اسفند 00 21:34
افسون رو ببین از لوکا باحال تره😀😀😀😃😃😃
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
باشه وقت کنم می بینم
سایهسایه
1 اسفند 00 21:35
به وب من سر نمیزنی؟😉
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
چرا سر میزنم ولی انقدر درس و مشق زیاده من به وب خودمم به زور سر میزنم. برای همین زیاد تو نی نی وبلاگ نیستم.