نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 5 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

من کی هستم؟!

1402/3/12 12:49
154 بازدید
اشتراک گذاری

بزن روی ادامه

? What am i

اسم: نازنین فاطمه 

رنگ مورد علاقه: پاستیلی و هلوگرامی

حیوان مورد علاقه: پرنده همستر

تفریحات و کار های مورد علاقه: کتاب خوندن، نقاشی، اختراع کشفیات علمی، فیلم دیدن، بعضی وقت ها هم آهنگ

بازی مورد علاقه: عکاسی از باربی هام، بازی فکری،بعضی موقع ها هم بازی کامپیوتری

انیمیشن یا فیلم مورد علاقه:پری دریایی، راپونزل، مای لیتل پونی، ترنسفورمرز، نینجاگو و هزارتا دیگه هم هست که اگه بخوام بنویسم تا صبح باید تایپ کنم در کل میتونم بگم انیمیشن لاورم

ورزش مورد علاقه: یوگا، اسکیت

میوه مورد علاقه : انبه، گوجه سبز

طعم مورد علاقه: ترش

دیگه اممممممم چیزی ندارم بگم اگه چیزی یادم اومد مینویسم. خب شما هم خودتونو معرفی کنید🍪✨🙂

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
17 خرداد 02 14:30
چه جالب🌚✨
چه بازی کامپیوتری&zwnjای میکنی؟
چه کامل نوشتی😁
بهت انیمه رو هم پیشنهاد میکنم، شاید خوشت بیاد. 
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
نه، اون بازی رو تا حالا بازی نکردم انیمه دیدم ولی خیلی دوست نداشتم)))) 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
17 خرداد 02 23:31
نه &zwnj&zwnjاسم بازی نیست. نی نی وبلاگ بجای یچیزی تو کیبورد اینو میذاره.
پرسیدم چه بازی کامپیوتری ای رو میکنی کلا؟🌚 
واقعا؟!! چه انیمه ایو دیدی مگه؟
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
هعییی نی نی وبلاگ است دیگر😑.من پلی استیشن بازی کردم،بازی های توی گوشی و توی همین جور چیزا تو خودت چی بازی میکنی؟ 
دقیقا یادم نیست ولی کلا خوشم نیومدش به هر حال سلیقه ها باهم فرق داره😊✨