نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 ماه و 4 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

بچه باربی

1400/7/2 20:54
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام چطورین؟ امروز با خودم گفتم:تا سال تحصیلی شروع نشده برم برای بچه باربی هایم لباس بدوزم.خب بریم لباس هارو ببینیم

این لباس باله رو امروز دوختم

این لباس رو از موقغی که خریدمش تنش بود

این پالتو و کلاه روهم یه ماه پیش دوختم

این لباس پرنسسی رو هم امروز دوختم

این هم رو از وقتی خریدمش تنش بود

این لباس رو هم یه ماه پیش دوختم. 

حالا از کدومش بیشتر خوشت اود کامنت بزارید. 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
2 مهر 00 21:20
شما کاملا استعداد خیاطی داری و در آینده میتونی خیاط موفقی بشی به خودت و وبلاگت حس خوبی دارم
Raha:)Raha:)
2 مهر 00 22:31
همشون عالی بودن ❤️
نگیننگین
3 مهر 00 16:40
همش خوشگله😊🤗