نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 ماه و 25 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

هتل ترانسیلوانیا

1400/7/4 22:53
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام چطورین؟ چند روزه علاقه مند به انیمیشن هتل ترانسیلوانیا شدم واقعا عالیه شاید ظارش زیاد جالب نباشه ولی داستان ماجرا واقعا خوبه توصیه میکنم حتیٰٰ برای یک بار هم شده ببینید.  فصل چهارمشرو هم ۹مهر۱۴۰۰ میاد این دختر که عکسش رو گذاشتم میویس هست اسمش دراکولا هست ولی جزو شخصیت اصلی انیمیشن هست اینجا که تاج گذاشته مراسم عروسیش بوده عکس با کیفیت تر از عکس عروسیش پیدا نکردم برای همین این عکس رو گذاشتم حالا کیا این کارتون رو دیدن و دوسش دارند کامنت بدهید 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نگیننگین
5 مهر 00 15:39
نازنین جون منکه خودم علاقه مندت کردم خدارشکر 😂ولی منم عین تو عاشق هتل ترانسیلوانیا هستم &hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts&hearts
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
شما منو علاقه مند نکردی من خودم بهت گفتم نشونم بدی 
نگیننگین
5 مهر 00 18:49
بلی درست است😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 مهر 00 21:09
وااای خیلی مشتاقم چهارش بیاد😍
فردا میاد💫
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
منم همین طور 😉

8 مهر 00 21:27
حتما می بینم😇😘
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
خیلی انیمیشن جالبی هست😇