نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 20 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

💜ربات💙

1400/7/9 20:00
116 بازدید
اشتراک گذاری

 لطفاً برای اینکه ادامه مطلب رو ببینید رو گزینه ی ادامه مطلب کلیک کنید 

من و علی سرما خوردیم و بعد وقتی من و علی حالمون بهتر شد بابام گفت: فاطمه اگه از اون تست فوری کرونا برات بگیرم فردا اون چیزی که دوست داری رو برات میخرم. تست رو بابام خرید از نظر من که یه بچه ای هستم که خیلی زود دردم میگیره خیلی دردم گرفت به علی هم گفت اگه دارو هایش رو بخوره براش چیزی که دوست داره رو میخره. 

شب مامانم به اون سایت اسباب بازی فروشی که اسباب بازی مورد علاقه من و علی رو داشت به پشتیبانی اش پیام داد که ربات بند انگشتی دارید اونا هم گفتن بله مامانم گفت فروش حضوری هم دارید اونا گفتن بله و آدرس داد

فردا وقتی بابام از سرکار اومد لباس پوشیدیم و رفتیم بیرون تا اون چیزی من و علی دوست داریم رو بخریم اون فروشگاه تپی تهران بود ولی خیلی دور بود ما حدود دوساعت بیرون بودیم ولی خریدمون پنج دقیقه طول کشید ولی رفت برگشت خیلی طول کشید 

حالا هم دوتا ربات خریدم علی یه میمون آبی خرید و من هم یه یونیکورن سفید 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سایهسایه
25 مهر 00 19:46
الهی خوب بشی