نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 20 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

😭😭😭😭😭😭

1400/7/11 20:08
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من الان خبر داغی دارم انقدر داغه که اگه بشنوی گوش هایت رو میسوزونه 😂 خب شوخی بسه 😐 چون سه تا از فنچ های نازم فرار کردن😢امّا خداروشکر اون دوتایی که خوشگل بودن فرار نکردن 😊به همه ی طبقه های ساختمان گفتیم که شاید تو بالکن اونها نرفته باشن🐦بعد من و نگین باهم رفتیم تو پشت بوم که ساختمان های دیگه رو هم ببینیم💙 بعد چندتا بچه رو توی پشت بوم همسایه بغلی دیدیم از اونها هم پرسیدیم ولی اونها هم پیدا نکردن.حالا ببین از کجا فرار کرده بودن این قفس خراب بوده ماهم نمیدونستیم اینا انقدر باهوش بودن که از اون لای کوچولو فرار کرده بودند. 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نگیننگین
12 مهر 00 10:31
بله خیلی گشتیم ولی نبود که نبود😔
♡lida♡♡lida♡
13 مهر 00 9:06
امیدوارم پیداشون کنید😔