نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 18 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

کادوی روز پدر و داستان های امروز.....

1400/11/24 19:15
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام امروز منو مامانم و علی رفتیم بیرون که برای روز پدر برای بابام یه کادو بخریم. 

بله تو محله ی ما همه مغازه ای هست به جز لباس فروشی ما هر جا هم رفتیم فقط لباس زنانه و بچگانه داشتند، 

چون اول نی میخواستیم برای بابا لباس بخریم من گفتم مامان اگه لباس پیدا نکردیم ــــــــــــــ بخریم برا این ننوشتم چی بخریم چون آخر سر  همونو خریدیم. 

بعد لباس که پیدا نکردیم اومدیم از مغازه ای که سر کوچه بود یه ـــــــــــــــــــــ خریدیم بعدا عکس چیزی که خریدم رو میگذارم ولی الان نه به دلیل........ 

بعد اومدیم خونه  علی داشت میگفت من میخوام به بابا بگم براش چی خریدیم منم هی میگفتم علی این سوپرایزه ولی علی که از سوپرایز سر در نمیاورد که فکرمیکرد سوپرایز اینکه به بابا بگیم چی خریدیم حالا من میگفتم علی متوجه نمیشد که بعد  بابا زنگ زدیهو علی گوشی رو گرفت به بابا گفت براش چی خریدیم منم اومدیم با علی جنگ عظیمی کردم علی هم میخواست با کمربند منو بزنه😐😐

بعد دیگه تو حموم با علی أشتی کردیم بعد نزدیک بود بابام کادوشو ببینه ولی من سریع قایمش کردم بعد هم وسایلمان رو جمع و جور کردیم تا بریم خونه مامان بزرگم چون میخوایم خونه مان رو کاغذ دیواری و رنگ نقاشی اینا کنیم بعد فرش ها روم دادیم قالی شویی بعد الانم که من خونه ی مامان بزرگم هستم و دیگه یه خورده خونه مامان بابام می مانیم یه خورده هم خونه ی مامانم فنچ هام و ماهی هامون رو هم اوردیم اینجا اگه زیادی سر صدا کردن میبرمشون خونه ی مامان مامانم خب فعلا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
25 بهمن 00 15:36
چه جالب
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
خودم به خودم کامنت دادم مه ببینم میشه یا نه😆

26 بهمن 00 12:48
عزیزم میشه لطفا وقتی فالو میکنید باز نزنید رو انفالو
تشکر🌷
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
عزیزم من وبلاگم مشکل داره بعضی اوقات خود به خود وبلاگ هایی که فالو کردم آنفالو میشه. الان هم فالوتون کردم. 

29 بهمن 00 11:50
ممنون🧡❤💛⚡
ولی الان فالو نشدم که در&zwnj هر حال بازم مهم نیست اگر تمایل داشتین فالو کنین مجدد خودتون رو خسته نکنید⚡💛❤🧡
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
حالا دوباره فالو کردم ببینید اومد براتون

29 بهمن 00 18:47
مرسی اومد✌🏻
سایهسایه
1 اسفند 00 21:34
وا.....😅😅😅داداشت عجب باحاله