نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 17 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

صحنه ی ترسناک

1400/11/29 11:35
116 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها ما میخواستیم خونه مون رو رنگ و نقاشی،  کاغذ دیواری کنیم برای همین اومدیم خونه ی مامان بزرگام دیروز که خونه ی مامان مامانم بودم فنچ هارا گذاشتم خونه مامان بابام بعد تو خونه مامان بابام یه گربه زندگی میکنه این گربه اومده بود در بالکن چون من فنچ ها را گذاشته بودم دم بالکن یعنی تو خونه بعد این گربه به صورت خیلی مظلوم اومده بود این فنچ ها رو نگاه میکرد بعد فنچ ها هم پشت شان رو به گربه کرده بودند ولی خدا رو شکر گربه به شیشه ضربه نزد چون اونطوری فنچ ها می ترسیدند و دیگه..................

امروز هم گربه دوباره اومد خدا رو شکر امروز هم آورده بود بالا که ضربه بزنه به شیشه چرا میخواد بیاد؟ چون همسایه ها هی بهش غذا دادند این دیگه اینجا زندگی میکنه بعد هم فکر میکنه فنچ ها هم غذا هستند دیگه امروز اومد ضربه بزنه سریع من به شیشه ضربه زدم و گربه ترسید رفت گربه میدونی چه جوری میاد تو بالکن چون مامان بزرگم طبقه اول برای همین گربه میاد تو بالکن توی واسه  خودش این ور و اون ور میره. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سایهسایه
1 اسفند 00 21:33
یک گربه ای تو حیاط ما به پرنده ها حمله کرده بود😥😥😥
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
آره گربه ها زیاد به پرنده ها حمله میکنن
سایهسایه
1 اسفند 00 21:33
چه نازه گربهه😍
از طرف من نازش کن خیلی مظلومه
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
 خیلی نازه ولی اخلاقش اصلا مثل ظاهرش نیست😂