نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 15 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

این حرفا رو هرگز به یه انیمیشن لاور نگو!

1402/3/19 19:57
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها من اومدم با یه پست جدید که خودم به نظرم واقعا خیلی خوبه ✨

خب اول روی ادامه ی مطلب قشنگم (。・ω・。)

۱ــ انیمیشن برای بچه کوچولوهاست و انیمه برای بزرگ تراست و تو خیلی بچه ای!! 

ــ سلیقه ها باهم فرق داره، پس دلیل نمیشه یکی برای سلیقه اش مسخره بشه ^o^ 

۲ــ دیزنی و کمپانی های انیمیشن فقط برای دختراست! 

ــ انیمیشن دختر و پسر نداره :-)  

۳ــ انیمیشن هایی که تو میبینی زشته!! 

ــ تو نمیتونی سلیقه ای بقیه رو مسخره کنی، شاید از نظر من چیز هایی که تو میبینی خوب نباشه ^_^ 

۴ــ انقدر اهنگ های(فلان انیمیشن) رو نخون سرمونو بردی!

ــ خب اون سلیقه ی منه ایرادی داره؟ شایدم من اهنگ های تورو دوست نداشته باشم >_<  

۵ــ تو فقط وقتتو برای انیمیشن میزاری!! 

ــ همونطور که تو تفریح میکنی اینم تفریح منه و هر کاری سر جای خودشه:) 

 بچه ها من قصد بدی ندارم به کسی توهین کنم همون طور که مشخصه فقط قصدم اینکه که بگم هرکی فیلم ها، انیمیشن ها و چیز های خودشو داره دلیل نمیشه بخاطر سلیقه هامون بقیه رو مسخره کنیم امید وارم خوشتون اومده باشه وگرنه من قصد بدی ندارم ฅ^•ﻌ•^ฅ 

حالا بهم بگین کیا انیمیشن لاورن؟) 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 خرداد 02 21:21
بعضیا به انیمه هم میگن برا سن پایین تراست🌚
ولی کی اهمیت میده اونا از چنین چیزی تو زندگیشون محروم شدن🌚
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
دقیقا، دلیل نمیشه که وقتی سلیقه اشون فرق میکنه اینطوری حرف بزنن🌚🌚

19 خرداد 02 22:31
من انیمیشن لاور نیستم ولی حرفایی که اینجا نوشتی خیلی خوب بودن و واقعا درست هم هست سلیقه هر کی فرق میکنه و علایق هر کس به خودش مربوطه و اونجایی که گفته: اینقدر آهنگ های فلان انیمیشن رو نگاه نکن هم اینکه ما به این دنیا نیومدیم تا دیگران رو خوشحال کنیم ما به این دنیا اومدیم تا خودمونو رو خوشحال کنیم با سلیقه های خودمون پس شاید یه آهنگی مارو خوشحال میکنه اما دیگران رو نه همین که مارو خوشحال کنه کافیه
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
اوهوم، درسته✨✨
مارال
24 خرداد 02 17:31
آخه اینقدر بدم میاد انیمیشن هم جنسیتی میکنن