نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 14 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

چشم قهوه ای ها🙂✨

1402/3/23 21:50
231 بازدید
اشتراک گذاری

تاحالا شده فکر کنید اخه چرااااا به چشم سبز و آبی و... میگن چشم رنگی ولی مگه مشکی هم رنگ نیستش؟ 🫥🫠

خب من باید بیام کل این افرادی که فکر میکنن چشم رنگی قشنگه رو ضایع کنم🙂👊

چون اصلا چیزی به اسم چشم مشکی وجود نداره و هیچ کس چشم هاش مشکی نیست:) کسایی که چشمون مشکی دیده میشه باید بهشون بگم که (البته باید به خودمم بگم😂) چشم شما مشکی نیست در واقع قهوه ای تیره است یا مردمک چشمتون بزرگ تر بقیه است🙂✨

و یعنی همه توی دنیا چشم رنگی هستن🙂

الکی به خودتون انرژی منفی ندید چون هیچکس زشت نیس هر رنگ مناسب یه قیافه است✨🙂

فکر نکنید چرت و پرته هااااا! خودم دیدم و مطلب و مقاله خوندم 🙂✨

راستی رنگ چشمون چه رنگیه؟ 

خودم: همونی که بالا گفتم🥲قهوه ای تیره🤎

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


23 خرداد 02 21:56
منم قهوه ای تیره🤎🙂
SamiraSamira
13 تیر 02 10:05
قهوه ای سوخته..😁