نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه و 18 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

به فنا رفتم😐چه جورم به فنا رفتم😐

1402/4/4 22:19
187 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم اسکیت بازی میکردم، یعد یهو یه دختر با بی دقتی تمام با چرخ دوچرخه اش اومد توی پاهای من و کوبید به کفش اسکیت من حالا اصلا کاری ندارم که شبیه پوست موز پرت شدم توی باغچه ی گِلی و کل شلوارم به گند کشیده شد😐🔪

ولی سه تا پیرزن اونجا نشسته بودن به من اینجوری کردن وااااا چرا از اینجا اومدی؟! اصلا لحنش یه جوری بود که انگار خودش قهرمان اسکیت بوده🫥 اومدم بهش بگم شما تاحالا اصلا پاتو تو اسکیت  کردی که بدونی چه جوریه یا فقط تاحالا حرف الکی زدی؟! خب حالا نگفتم و اودم اون طرف بازی کنم دوباره یه ادمی که خیلی بی دقت بود اومد جلوی من خب میدونید دیگه اسکیت رو نمیشه مثل دوچرخه همون لحظه که ترمز میگری وایسه خب من اومدم ترمز بگیرم یارو یه جوری اومد جلوی من که نه راه پس داشتم نه پیش پس باز شبیه پوست موز خوردم زمین ولی این دفعه دیگه کاملا له شدم با مچ ستم رفتم تو باقالیا🔪😐

هنوزم مچم درد میکنه😥

راستی شما هم تاحالا پیرزن پیرمرد های پارک بهتون گیر دادن؟ 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
4 تیر 02 23:16
سلام نه ولی خدا بهت رحم کرده عجیب تا اینکه تو اسکیت برداستی همه ریختن رو سرت
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
آره خیلی خدا بهم رحم کرد🫡