نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 ماه و 4 روز سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

بعد از مدتها...

1401/11/8 23:49
81 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام میدونم خیلی وقته نبودم چون نمیدونم چرا وبلاگم با این گوشی جدیدم عکس هارو از توی گالری نمیاره تو پست😐

برای همین من رفتم تو روبیکا و بیشتر موقع ها اونجام تا بتونم یه بلایی سر این بیارم وبلاگم درست بشه😁

https://rubika.ir/nazaninfatemehali

اینم پیج من تو روبیکا👆👆

خوشحال میشم سر بزنید😉

بعد این چند وقته خیلی درسا پیچیده بود چون خود درس و امتحان به کنار مدرسه ما یه چیزی بهمون داده به نام  اسکرچ که درست کنیم من درست کردم نمیدونم چرا میگه اونایی که درست کردن هم دوباره درست کنن🫥🫤🫠

بعد یه کتاب دارم میخونم به اسم دختری که ماه را نوشید خیلی قشنگه یه رمان برای نوجوانان هست البته من خودم وسط هایش هستم😄

خب فعلا شب بخیر ^o^ 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)