نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
زمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتمزمانی نوشتن مطالب وبلاگم رو خودم (نازنین فاطمه) به عهده گرفتم، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 ماه سن داره
فنچ های خوشگلم✨🪐فنچ های خوشگلم✨🪐، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

🤍𝐈𝐂𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐑

جوجه ی فراری😂

1401/2/28 19:54
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام امروز ما سه تا جوجه فنچ های جدیدمون را آزاد کردیم تو خونه بعد یکی از این جوجه فنچ ها دستی است اسمش نرمک است نرمک به همراه دوتا داداش هایش پوگو و پوپو توی خونه مشغول بازی بودند روی مبل ها توی آشپزخونه جاهای دیگر بازی می کردند وقتی که از بازی کردن خسته  شدن قفس دونه برفی و خاکستری یعنی مامان و باباشون رو آوردیم که بزاریمشون پیش مامان و باباشون تا استراحت کنن و در ضمن زمانی که این سه تا باهم بازی کنند نرمک هم که دست آموز هست با این دوتا داداش هایش شیطونی می‌کنه چون پوگو و پوپو خیلی شیطون هستند و اینطوری میشه گرفتشون که قفس پدر مادرشون رو بیاری و اینا بخواطر اینکه استراحت کنن و برن و پیش مامان و باباشون و دونه برفی خاکستری هی صداشون میکنن میچسبن به قفس و خلاصه ما قفس رو آوردیم اول از همه نرمک اومد کنار قفس و چون دستی بود خیلی آسون گرفتنش و گذاشتمش پیش مامان و باباش بعد پوگو اومد اونو هم حالا نه به آسانی که نرمک رو گرفتم ولی بلاخره گرفتنش یکم سخت بود خیلی زبل و بازیگوش بود بعد حالا افتادم دنبال پوپو هی از این به اون ور این ور به اون ور نشد که نشد بگیرمش قفس پدر و مادرش رو هم هرجا گذاشتم نیومد آخر سر یه مدت ولش کردم همونجا بالای کابینت داشت استراحت میکرد بعد از اون بالای کابینت آوردنش پایین ولی چون میدونستم وقتی بالای کابینت باشه من نمیتونم بگیرمش هی می‌رفت بالای کابینت آخرسر توی از این اسپری ها آب ریختم خیسش کردم که بال هاش خیش بشه ندونه پرواز کنه ولی بازم داشت پرواز میکرد😂آخرسر به زور گرفتمش انداختنش تو قفس

عکس سه تاشون رو میگذارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

AvaAva
29 اردیبهشت 01 0:19
روشون آب نپاش دوست ندارن براشونم خوب نیست... 
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
پاسخ
خودمم دلم نمی اومد خیسش کنم ولی چاره ای نبود یا باید بیرون از گشنگی و تشنگی میمرد ولی خیس نمیشد یا خیس میشد و می&zwnjرفت آب غذاشو میخورد بعد این هم که خیسش کردم گذاشتمش جلو آفتاب درضمن خود فنچ ها باید حمام کنن تا تمیز بشوند
AvaAva
30 اردیبهشت 01 15:25
آره خب حق داشتی ولی سعی کن زیاد اینکارو نکنی
آره باید حموم کنن ولی دوست ندارن کسی روشون آب بپاشه
خودمم پرنده دارم این چیزارو درک میکنم